۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۳۷۴

افتتاح نمایشگاه کتاب فاطمی در هفدهمین سوگواره حدیث غربت 

افتتاح نمایشگاه کتاب فاطمی در هفدهمین سوگواره حدیث غربت 
نمایشگاه بزرگ کتاب فاطمی در هفدهمین سوگواره حدیث غربت در استان قم با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، عصر امروز نمایشگاه بزرگ کتاب فاطمی در هفدهمین سوگواره حدیث غربت در استان قم با حضور حجت الاسلام سید جواد شهرستانی و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم جناب آقای عموزاده و جمعی از مدیران فرهنگی و فضلای و علمای حوزه علمیه قم افتتاح گردید.  
نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف سوگواره و غرفه خانه مادری، با قدردانی و تشکر از عزیزانی که زحمت برپایی این مجموعه را به عهده گرفته اند، از آثار مثبت این اقدامات فرهنگی برای رشد معنوی جامعه، تشکر ویژه کرد.
گفتنی است در این نمایشگاه، بیش از 800 عنوان کتاب در موضوعات مختلف اعتقادی، معارف، تاریخی، حدیثی، کودک و نوجوان عرضه گردیده است که عناوین ویژه ای برای شناخت شخصیت و معارف حضرت صدیقه کبری علیها السلام عرضه شده است.

لازم به ذکر است با حمایت بانیان محترم سوگواره، کتب عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 70 درصد برای سادات و 50 درصد برای عموم تا سقف 800 هزار تومان می باشد.  

این نوع نمایشگاه ها و عرضه عناوین مختلف در مناسبت های مذهبی، تاثیر به سزایی در رشد فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته و باعث افزایش کتب تالیفی با موضوع حضرت زهرا علیهاالسلام خواهد شد.

سوگواره حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم از 16 آذر الی 26 آذر ماه 1402 از ساعت 16 الی 22 در شهر قم، میدان معلم پذیرای مشتاقان و علاقمندان می باشد.

ارسال نظرات